אורי דמבו


 שי שלום,

במהלך השנה האחרונה, מאז הצטרפותי כמנהל המכירות לחברת ביולב, אני נמנה על קהל לקוחותיכם.

למיטב נסיוני לשירות מקצועי ואישי ללקוחות יש משקל רב בתחום עיסוקכם והוא המפתח להצלחה, אולי יותר מכל פרמטר אחר.

אני מוצא לנכון לציין בפנייך באופן מיוחד את הגברת תהילה אשר במרוצת הזמן, בכל עת ובכל עניין שנדרשה אליו, השירות המקצועי והאדיב לו אני זוכה כלקוח מצידה הוא מצוין.

בחודשים הראשונים היו לא מעט בעיות ושגיאות בהפקדות שהועברו לפוליסות שלי בפניקס, ולאחר שהטיפול בנושא הגיע לתהילה היא ערכה ביחד איתי מסמך הפקדות מסודר, טיפלה בנושא מול חברת הביטוח, ניהלה מעקב ודאגה שכל הקצוות ייסגרו כנדרש, כך שנושא זה כמו כל שאר הנושאים שבטיפולה הגיע לפיתרון לשביעות רצוני.

מבחינתי כלקוח זהו פשוט תענוג לעבוד מולה, בהיותה זמינה, מקצועית ובעלת תודעת שירות גבוהה.

תהילה היא אחת הסיבות המרכזיות שכדאי להיות לקוח שלכם, וכל פעם שיש נושא הדורש טיפול שלה, אני זוכה לשירות הטוב ביותר.

אני סבור שתהילה היא נכס חשוב עבורכם וכל ארגון המתברך באנשים כמותה הוא בר מזל.

 

לאורך השנים, כמנהל בארגונים שונים, למדתי עד כמה מאתגר למצוא ולהעצים אנשים כאלה בארגון, ולא פחות מכך לשמר אותם ואת יכולתם לא להישחק.

אין לי ספק כי הדבר מעיד רבות גם על איכות הניהול בחברתכם ומהווה תעודת כבוד עבורכם.

אתה כמובן מוזמן להעביר את תודתי זו גם הלאה – לגורמים נוספים בחברתכם כראות עינייך.

 

אני מנצל הזדמנות זו, להודות פעם נוספת באופן אישי ומכל הלב לתהילה.

 

יישר כוח.

 

בברכה,

אורי דמבו




קרא המלצות נוספות

אנו זמינים לכל עניין: